hästflickan

jag är jättekissenödig så kan inte skriva så länge. kissar hela tiden nu när jag dricker den där detox-grejen! känner mig som en gammal tant me urinläckage. det blir riktigt panik ibland asså! tror inte den där drycken kom göra nån skillnad i min kropp.. meningen va väl att man skulle äta extra nyttigt samtidigt som man drack den men jag  äter mer godis å kakor än vanligt! men ja... jag har ju fyllt år å så å då får man har jag hört... :)

fikade me hannibal idag. äntligen blev det av! go tjej de där!

ska gå å packa lite inför helgen som är fullbokad me roliga saker! livet är ganska underbart för tillfället

ps hästpojken; ja ja!

Kommentarer
Postat av: empa

Härligt att du mår bra. Vadå kör du en sådan där reningskur för kroppen eller vadå? :D
Nu har jag också satt igång bloggandet efter operationen. Jag får nått annat än värk att tänka på. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback