förra gången jag smsade om kassan va ju det fel, din röv

långdag igen. blir massa sånna denna veckan men känns okej. har ju tjatat om att jag vill ha fler timmar så de e ju bara å tacka å ta emot. ska försöka va ledig nån dag nästa vecka.. å så på lillens student också.

hämtade paketet från netonnet i morse så nu har jag äntligen en laddare till min ipod. grejt. fick gjort mycke idag på jobbet. städade på lagret, köptse papper som jag å ing gjorde en skylt av å fixade ett reabord för våra färgade jeans som numera kostar 199 kr.  jag hann även köpa sytråd tiill morsans tunika. å ja... kassan blev inte alltför dålig heller. min sista kund gav mig massa beröm som värmde gott :)

sen efter jobbet blev det skitgo paj hos frida som fyller 21 idag. underbar citronpaj!! sen va de la tänkt att jag å morsan skulle se på kvalet till eurivsion men fy fan va de lät! vette tusan om de e värt å lägga lördagskvällen på den där skiten. förr i tiden hade man ju flera favoritbidrag å kunde inte riktigt välja vilken man tyckte va bäst. nu letar man snarare efter en låtjävel som inte ger en epilepsi typ :P

på torsdag ska jag träffa min lilla sjalla. ska bli mys:)

förhoppningsvis får jag träffa den här bruden i helgen också.

image15

saknar dig tord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback