helg?

idag har jag haft besök av många goa tjejer. min söta nyförlovade jessiegumma kom förrbi på förmiddagen å, sen droppade annizen in, nyss hemkommen från oslo. ¨å duktiga som de var köpte de varsitt plagg. thanks :)
å fridurten gjorde också en visit på några timmar. ja hon har nästan blivit en del av inredningen i butiken nu , som hon uttrycker det. funderar på att anställa henne som godisinköpare, inredare och slyltdocka. what say you?

mjaa nu va de helg igen. skumma veckor de blir när man alltid jobbar lördag å inte får nån riktig helg så.. det rullar på i en jävla fart. men jag har kul å trivs otroligt bra me mitt liv just nu. tänk om en lägenhet kunde ramla ner i huvet också bara. men de kanske e för mycke begärt, det blir för lätt då... (men hoppas hoppas....)

nämen ett fotbad vore inte fel

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, du vet ju att jag gör ungefär vad som helst för att komma ifrån contage. =) Jag kan tillochmed ta på mig era kläder och så gå upp och ner på Kungsgatan, det kanske funkar skitbra! =)Jag har tillochmed ett namn på anställningen: Privat assistent/PR-konsult, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback