luktar sol

jobbade själv idag. gick rätt fort ändå. brukar va segt men.. diag gick det bra. jääättelite folk bara. å ganska tråkiga kunder. pallar i sånna som kommer in, tar en snabb titt å fäller kommentaren "här finns väl bara kläder för ungdomar". Eller när jag kommer med ett förslag på ett plagg och de säger "jaaa men det passar väl inte på en sån här gammal tant" eller "jaa den passar ju sånna som du som är smal" För fan männskor!! ni är vackra å tro de eller ej men även om jag bara jobbat i knappt butiken två månader så har jag hunnit lära mig att se vad olika kroppar passar i för kläder!
eller de som inte ens går in utan står i dörröppningen å med granskande och skeptiska ögonen på tio meters håll försöker se va vi har för kläder. välkommen in för fan.

varför blir jag alltid förbannad så fort jag skriver här?

haft en fantastisk helg igen.mys me familjen..romantisk middag på momento liberi, slapp dag i nolhagaparken me korvgrillning, öl, cafétidningar och två av mina favoritkillar.. kunde inte vart bättre. och nästa kommer också bli grym, det känner jag på mig. fullbokad från början till slut me roliga grejer!

jag tog me mig en blommig klänning hem från diabless idag.. en sån som frida har.. men svart. har fortf dåligt samvete. ett ord frida å jag lämnar tillbaka den! vet hur mycke du gillar den å så kommer jag där å.. aaa.. som sagt, säg till bara..

det är så mycke jag vill ha! är sjukligt shoppingsugen! ska kolla över ekonomin å göra en prioriteringslista. har svårt att skilja mellan det jag verkligen behöver å de som jag bara vill ha så förbannat gärna så jag intalar mig att jag behöver det. skillnaden är hårfin.

ja du. nu är jag trött. pussåhej!

Kommentarer
Postat av: empa

Jag tycker du är sexig när du är arg ;)

2008-05-13 @ 23:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback